Live Like Its No Tomorrow!!

hej dear blogg jag har inte hunnit lixom blogga så mkt har inte varit på datan men nu gör jag de för asså jag tycker ju bäst om att blogga på kvällen för då kan man ju blogga om de man har gjort!
T.ex: idag var jag med min kompis Moa:) sen kl kvart i 6 gick jag ner till pizzerian och Käka Pizza med min Pv Erik!! såå Mysigt! <33 :) och nu har jag Skypat med Elsa Erik och Elin! och nu sitter jag här och Skriver :) kan manha roligare <33 i morgon e de söndag och då e de basket match ksk att Sööta Gulliga Emma Gatt Kommer!!!!! <33 jag vill så gärna träffa henne!!!! :) jag och min kompis Slog vad om att Göra en ny blogg och jag vann så hon gör en ny blogg nu :) hihi hon hade gjort så mkt på den Hahahaha!!! där får du!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0