Roligt på MacDonals :)

Tjenare Tjenare idag Tänkte jag prata om när vi åkte Förbi McDonals På Torp Jag och min familj de va lite kul för först skulle pappa parkera och då gick jag och min familj ut men sen skulle pappa in igen och köra en Drive in och då fick vi Gå in igen men sen när vi skulle ta Beställningen så orkade inte pappa mer så han vände om och då skrek hela min familj ''NEEEEEJJ!!!!'' de va ju vi nu och sen beställde vi ich då visste inte ens min bror som käkar på Donken typ Varje dag han e på torp vad en big mac COMPNI va och min mamma ba Aa en big mac Co och spencer ba Men va fan e Co Sen körde pappa fel när vi skulle betalla och ta Vår mat lite kul för han tycker inte om McDonals så mycket och Första Gånger blir de såhär :) han vill nog aldrig mer äta Där igen :) Puss Puss Alii XoXoXoXoXoXo <33

Kommentarer
Postat av: Clara

Hahaha Guud Va Kul!! Jag Åt Där Igår Aahh Jag Skulle Vilja Vara Där Tidigare Så jag kunde Träffa Dig <3

2012-01-08 @ 16:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0