Fråge STUND!!!

Morsning i bananernas Byxor detta är Alison :) som snackar Live för er :) hihihi neeeee jag bah skoja aja iallafall, jag tänkte ha en frågestund, fråga bara en massa saker och jag tror att jag kommer svara på dom flästa av dom :) jag vill bara tacka alla för att ni kollar på min blogg, jag kollade precis alla som hade kollat asså de va lixom, 15,11,12,1:),9 jag blir jätte glad, och jag skulle bli ennu gladare om ni kunde fråga frågor nu snääääääääällllaaaaa Okej de va allt HERRÅ!!!!! <3 puss från alii

Kommentarer
Postat av: en tjej på ljungskileskolan

här kommer min frågor!

först ville jag bara säga att du verkar vara en underbar tjej.
1.vill du pierca elr tatuera dig?
2. e oona din bästis
3. vem e din bästis
4. e du ihop me någon
5. blogga mer
6. vilka bloggar läser du?
8. vad vill du bli när du blir stor?
9. har du något djur?
10. älskar du smink?
11. om du fick välja skulle du leva utan smink eller utan toalett?
12. hur ser din familj ut?
13.vet din för'ldrar om denna bloggen?
14. hejdå?

2012-07-04 @ 10:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0